Stosowanie kreatyny

mono-kreatyna

Stosowanie keratyny podczas treningów budzi wiele wątpliwości. Nie każdy z nas wie, w jaki sposób należy ją stosować, na czym polega jej działanie i czy jest ona odpowiednia dla każdego, czy też może istnieją jakieś przeciwwskazania do stosowania keratyny. Najpopularniejszą formą keratyny, stosowaną przez osoby regularnie trenujące, jest monohydrat keratyny. Monohydrat keratyny jest dobrze przebadanym produktem, który nie powoduje skutków ubocznych, pomaga zaś w uzyskaniu pożądanej masy mięśniowej. Wpływa również na zwiększenie masy mięśni, hamuje ich katabolizm i przyspiesza ich katabolizm. Powoduje również zwiększenie wytrzymałości mięśni.

Dlatego właśnie monohydrat keratyny jest bardzo często i chętnie stosowany przez sportowców – zarówno tych profesjonalnych, jak i tych trenujących amatorsko, dla własnej przyjemności. Warto jednak pamiętać, że działanie keratyny nie jest natychmiastowe – dobre skutki jej działania stają się zauważalne dopiero po dłuższym czasie stosowania tej substancji.

Dawkowanie kreatyny

Jedna porcja 5 g rozpuszczone w 300 ml wody lub soku. W dni treningowe: jedna porcja przed treningiem. W dni bez treningu: jedna porcja rano na czczo.

Chcesz kupić tanią i dobrą kreatynę?
Sprawdź najlepsze kreatyny w sklepie internetowym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *